Jag saknar dig

Var på bio igår med några härliga tjejer, kollade på ''Jag saknar dig'' Handlar om 2 tvillingtjejer, mer säger jag inte! Den va super bra! REKOMENDERAR, men de va hur sorglig som helst, måste nästa erkänna att de kom en tår! Tårarna bara forsade på dom andra! förstår man jue men själv kan man ju knappt grina på film än hur mycket man vill :P TRAILER:



Emma [foto]

Jag börjar nästan gråta bara jag tänker på det! ;o

2011-10-10 | 21:36:24 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
EmizZ

den skulle jag också vilja se :p <3

2011-10-14 | 17:17:56 | http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥