Vill fotografera!

Hej hopp! Idag va jag med Emma i Åre :) (sorry för att jag inte har bloggat på länge) sen så igår så va jag på gården o de va jätte mysigt! Vi satt och pratade mest hela tiden!
Imorgon ska jag rida sen så ska jag på nå möte :O Vette tusan vad men men... Berättar sen när jag förstår, de är min mamma som har dragit med mig på de där!

JAG VILL FOTA! Men kan jag de? NEJ! För kameran är hos mamma och jag hos pappa o jag har inte vart i järpen på länge men imorgon ska jag hämta den sen så kommer de bilder. Vill så gärna fota frosten som är ute nu, de är såååååååå fint ute! Men snön kan gärna komma ;) Vill ut i snön och leka! Åka skidor osv :D
och sen så måste jag bara berätta att Word feude är verkligen beroendeframkallande! Så börja aldrig att spela de säger jag bara. Men nu ska jag gå nånstans och hitta på nå! Hejdååå!

<---- ej okej...

Emma [foto]

wordfeud i mitt ♥

2011-11-13 | 12:50:27 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
Elice

Det är ju jätte kul ♥

2011-11-15 | 19:50:40 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥