Världens största stjärnfall!

Hejsan! Nu ska jag berätta en helt sjuk sak jag såg i morse.
Jag satt o tittade på TV och så kollade jag bara ut igenom fönstret en snabbis och såg världens största stjärnfall!!!! DEN VA SHIT STOR. Jag flög upp ur soffan o sprang fram till fönstret men såg inget mer, jag sprang till telen o ringde pappa men han svarade inte så jag bara hoppade runt för att jag va så ivrig :P Haha!
Först trodde jag att jag såg i syne men då hörde jag att fler hade sätt de ;)



Men iallafall, snart ska jag äta sen sticker jag och BADAR :D Jätte kul ;) Men nu ska jag gå, hej hej!

Ebba

Coolt Moa! :D

2011-11-16 | 21:20:13 | http://ebbakvarme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥