Svårt med julklappar!

Idag har jag funderat på vilka man ska ge julklappar till. De är så himla svårt. Man vill liksom veta vilka man själv får av men de känns ju konstigt att fråga! Sen om man får av någon men inte tänkte ge till dig så bllir det ju jätte pinsamt och lika om man ger bort till någon men inte den ger tillbaka :O Då känns de ju jobbigt, och när de gäller tjejerna i klassen så vill jag ju ge alla för dom betyder mkt för mig men jag har ju tammetusan inte råd! :( Så då blire ju jätte svårt så nu har jag bestämt mig för att jag ska ge till mamma, pappa, Alma och några riktigt nära vänner.
Jul kan vara riktigt kul men också ha höga förväntningar!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥