Skola, feber, godis!

Hej hopp!
Igår så va jag på bio med några härliga tjejer i 8:an. Vi kollade på breaking dawn! Den va hur bra som helst, absolut inte som dom andra filmerna tycker jag! Men den va hemsk! Jag förstår varför dom gav 15 års gräns från början. Den ger ju en skev bild av graviditet, och jag tycker den va rätt så läskig och jag brukar inte vara så skänslig för skräckisar. Jag tycker de va så fint på slutet när hon blev som hel igen och blev en vampyr! De va jätte fint, nästan så man började att gråta!

Idag va de skola, den va faktiskt riktigt okej förutom att jag hade typ feber på slutet så då åkte jag hem med en lite tidigare buss sen så lagade jag mat och nu sitter jag och äter ferarribilar i sängen :) Med datan i knät. Kan de bli så mycket bättre när man är sjuk?

Aja men nu ska jag väl gå, hej svejs!




Sara [Fotoblogg]

DE DÄR SÅG JÄVLIGT GOTT UT!!!!!!!!!!

2011-11-21 | 18:25:46 | http://saraprestberg.blogg.se/
Emma [foto]

love it! ♥♥

2011-11-21 | 18:47:51 | http://emmaeriksssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥