Östersund med Linus ✿

igår va jag ju med Linus :) Härligt de va! Vi gick runt och ''gosogooa'' heh! Jag åt massa men han åt inget, *suck* Jag frågade tillomed om han ville ha glass men nä då! Sen så vare värsta dramat på busstorget för de va några fullisar som satt o drack sprit på allmän plats o de får man ju inte göra så då kom polisen och tog allt sprit och hällde ut de sen så en av dom blev as sur och då tog dom in henne :P Snacka om att hon gjorde motstånd men hon va ju ganska liten så polisen hade ju inge problem! Heh :P Men sen så kom Emil och Marit och då åt Linus men inte mycket :O Spinkisen asså. Sen så åkte jag hem vid kl 5 och när jag kom hem så låg de värsta stora köttbiten på bordet! Blev as rädd men de va mamma o Micke som styckade en tredjedels ko :P Gott gott, men de såg inge gott ut när den va rå :S



Isag ska jag vara med Michaela, vi ska nog bara glida runt i Järpen :) Sen ska jag och mamma, kanske Micke sticka ut och rida! SAKNAT RUNA! Sen på fredag kanske Linus kommer igen! :D kulit. Men nu ska jag gå å släppa in Michaela så bye!

soofie

men härre gud :O pojk halvan må ju äta någe :O hälsa han de från meg ;) men ni värkade ha det kul alla fall för utom det där med fyllona :P menmen :P <33

2011-11-02 | 16:39:50 | http://soofielange.blogg.se/
TeaTheMaster

hahah de e bra moa, gosigooa! :D HIHIHIHI! ♥

2011-11-03 | 10:29:44 | http://teadahlstroms.blogg.se/
Emma [foto]

kul!

men hööredu, jag vet inte om jag orkar redigera filmen imorgon :p ♥

2011-11-03 | 21:30:55 | http://emmaeriksssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥