Kvällsbadet

Hej hopp!
Idag va de skola, den sög så himla mycket, kände mig helt konstig! Aja! Sen när jag kom hem så lagade jag hamburgare sen så stack jag på kvällsbadet med Nicke Prestberg och vi simmade och ja, gör de man brukar göra när man badar :P Sen så stack jag, Nicke och en som heter Lucas ner till ''byn'' och sen så stack Lucas och då gick vi och köpte godis! GOTT! Sen så skulle Nicke kolla på bandy eller vad det va så då gick jag hem, känner att jag knappt kan röra mig för vi hade världens jobbigaste träning på idrotten och sen så badade jag ju så nu kommer jag inte kunna röra mig på 1 vecka :O!

Imorgon äre dans, de är kul, as kul! :D ja... om man kunde röra sig! Sen så blire de konfaträff :) Men där behöver man iallafall inte röra sig! De ska bli kul!
Sen på fredag så ska Gunnar komma och kolla på Eclips! Sen så sticker vi på gården :) Det här är jag om några minuter ;)
God natt!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥