Konfaträff

Hejsan!
Idag vare skola, den va seg och jobbig men lite kul. Hade dans, sen så slutade vi tidigt så då satt jag och Emil och spelade Ipod i cafeterian! :P Sen så stack vi till 3 bussen med Alva S, Klara och Malin. När vi kom till Järpen så gick jag med tjejerna för Emil skulle på Ica. Sen så stack vi alla på konfaträff. Den va tuff må jag säga för vi pratade om döden och några började att gråta och själv så fick man många tankar i huvudet men sen så hade vi mysigt och fick göra lite som vi ville :) Jag satt och lekte tagen med Alva i soffan och vi ''bråkade'' och sammtidigt försökte Malin och Emma försöka stoppa oss men de gick inge bra för vi gav aldrig upp så då gick alla dom förutom jag som satt och pratade med några andra där :) Sen så orkade jag inte vara kvar, va så trött så då stack jag hem. Haha, jag har bara 20 meter hem ;)
Men nu så bjuder jag lite på bilder eftersom de va så länge sedan! :)

Suddig bild? Jag vet :/ Men här va ett ställe på konfan :)

En söt bild på Josefin och Johanna!

Sen skulle de komma upp en till bild men den blev så suddig :P Men nu ska jag spela spel med Linda på msn! Hej!

 



Sara [Fotoblogg]

kuliminluli! :)

2011-11-24 | 21:14:42 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥