Home today

Hej, idag stannar jag hemma, orkar inte med skolan just nu! Mår inge bra, inte i kroppen utan i huvudet! Så måste hitta mig själv lite! Så jag har bestämmt att sitta o spela spel på spel.se hela dagen, för de känns riktigt roligt nu! Sen måste jag plugga SO för vi har SO prov på torsdag. Så passar på nu när jag är hemma! Men äre någon som har tittat på MTV EMA galan?
Jag kollade på reprisen igår och Lady Gaga slår ju allt med sina kläder :P Hah! Igår hade hon nån stor sak som som ut som nått rymdskepp! :P

Men nu ska jag gå å sova en stund, hej!



Emma [foto]

coolt med hästsvans! ;)

2011-11-08 | 21:32:41 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
Anonym

när kommer filmen som tjejerna i 8C gjorde??

2011-11-10 | 19:27:25 |
Nora

hejsan, jättefin blogg. kolla gärna in min. puss :)

2011-11-13 | 10:18:23 | http://noralovina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥