Farsdag!

Hej hoopp, kom nyss hem från att jag har varit ute o ridit :P De va jätte mysigt med de blåste och regande och vid den här årstiden så ska de faktiskt snöa! Sen så måste alla gratta sina pappor för de är ju farsdag ;)
min coola pappa (eller han tror han är cool)

Är duktig på att vara konsig

Är duktig på att vara riddare


Hahaha, snygg han va :P

Och världens bästa pappa!


Sara [Fotoblogg]

Hahahahhaha! ;) <33

2011-11-13 | 18:44:04 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥