Det gick väl sådär... :/

Hejsan! :)
Idag var jag på skolan. Det va väl som en vanlig skoldag antar jag, hände inte så mycket :P Sen när jag kom hem så kollade jag på Greys anatomy och myste. Skönt att slappa ibland också :)
Sen så måste jag berätta för min kära blogg att jag är inte tillsammans med Linus Bellmann längre. Vi bodde för långt ifrån varandra, träffades nästan aldrig och det gick inte så bra så vi båda tyckte de va en bra idé att göra slut. men nu är vi bara vänner iallafall!

Imorgon ska jag på ungdoms kör :D SJUKT KUL!!!!!
Älskar att sjunga med vågar inte göra det officielt så då kan man ju göra det i kör i stället och jag älskade att vara med när min mormor hade körer. Det är jätte kul och alla är så glada och ja. :P
Men nu blire att plugga franska istället :/ KUL!


Emma [foto]

söt!

2011-11-28 | 20:28:31 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
JOSEFINFOTAR ♥

;((



sötnos ;* ♥

2011-11-29 | 19:18:13 | http://josefinfotar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥