Videokameran har kommit nu

Nu har videokameran kommit :D
Super duper NIICE. Den kom i Tisdags. Så nu kommer de blir filmer asså :D

Jag vet inte vad det är men jag är jätte trött hela tiden och somnar kl halv 8 varje kväll. Jag kan nästan bara somna nu! :tired:
Det känns inte bra :S

Har blåsigt väldigt mycket den här veckan och det ska blåsa 10 m/s imorgon när vi ska åka slalom med skolan! Men det går nu bra endån får man hoppas! Vet inte om jag ska åka imorgon men ska kolla hur vädret är på morgonen. Man får hoppas på det bästa :)

Tror jag ska iväg till stan igen med mamma på lördag. Och sen ska jag rida något mer. Är lite koko i huveet nu tror jag :P

Men hejdå...


sara

haha, nu moa.. ALLTID! ;) <33

2011-03-23 | 19:37:59 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥