Trött och orolig...

Hejsan alla som är glada!
Snacka om att jag är trött och osocial idag...
För det första så ringde det 10000 gånger imorse på mobilen och hem tele, så jag kunde inte sova. Sen åkte jag till mamma och åt lunch med mamma, Micke och morfar. Det va trevligt och så :) Sen åkte jag till pappa och rastade hundarna och sen till Emma för att ta lite kort med Emma och Tea! Såg riktigt risig ut så jag ville inte vara med på kort, jag va fotografen istället! Om ni vill se lite bilder så tryck HÄR då kommer du till Emmas blogg :)

Farfar ligger nu inne i Östersund och har opereras och dom såg också att han hade cancer i magen ;(
Han ligger i resperator nu. Han kommer att vakna imorgon så då ska jag och pappa in och hälsa på honom.
Mamma och pappa ska på möte där inne först så då ska jag gå runt lite i stan och lulla lite. Om nån ska dit så säg Hej! Lär väll gå till kiks eller Åhlens och shoppa lite smink m.m
Jag & pappa ska också fixa ett konto kort till mig :D Så det ska bli kul också, och då ska jag få ha en bild på kortet också & jag har redan valt ut en...

Den bilden vill jag ha :) En bild på Runa när hon va föl
Jag va också och bowlade med morfar och mamma eftersom det va sista dagen idag som morfar va här sen ska han tillbaka till stockholm och köra sin lilla båt!
Jag klådde nästan morfar. Han fick 320 och jag 304. Mamma fick 230 tror jag.

morfar ska slå en lira!
Men är så himla trött just nu så jag måste gå.
Hejdå


JULIA BJÖRKSTRAND

SV: Hihi, ja lite smågullig ändån :)



Åh, va tråkigt med farfar! lycka till! puss

2011-03-07 | 22:30:32 | http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Klaraa

Hoppas det blir bra med farfar din! :o <333

vilken gullig bild på Runa! :D <33

2011-03-08 | 10:33:47 | http://baravaraklaraa.blogg.se/
sara

hoppas att han blir mycket bättre! <33

2011-03-09 | 17:04:46 | http://s



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥