STARKA SCENER

Jag tänker inte ladda upp den där videon för den va så hemsk att den inte bör visas! Jag mår dåligt av den*!
Det är en video på när dom flår levande djur! Som tex, tvättbjörnar, rävar, hundar, kaniner och sånna slags djur! Vill aldrig se den videon igen. HERREGUD
Dom slår djuren och torterar dom. Dom får ingen mat eller ingenting!
Det är i Kina dom gör det här bara för att komma åt pälsen. Men ingenting som jag vill visa här på bloggen.


sara

vågar inte se den.. :O :'( <33

2011-03-18 | 15:19:33 | http://saraprestberg.blogg.se/
jag

Jag titta på den.

Kunde inte sova för jag låg och lipa...

så hemsk.

Har dåligt samvete för det

2011-03-18 | 21:55:56 |
Emma ♥

Frågestund på bloggen!

Kika in!

2011-03-19 | 08:22:56 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
Alva

Jag har också sett den men jag vågade ite se hela, haha, men såg 2 min sen stängde jag av ;/ mådde jätte dåligt av den, fick ont i magen :( uschaa!!!

2011-03-20 | 18:23:19 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥