Sportlov!

Hej alla!
Nu är det sportlov :D Det blir skönt att få lite sovmorgon nu :P
Men idag så har vi åkt skidor på skolan. HELA DAGEN... Det spö regnade och det va jobbigt så man frös och va blöt! Jag och Marit skulle igentligen ha ridit idag men hade ingen lust :( Det får väll på nu i helgen eller på sportlovet istället :)
Imorgon blir det att slappa och vara lite med kompisar. Ska till mamma också och äta middag med morfar som kommer upp imorgon kväll. Har inte träffat honom på jätte länge så det är ju kul :)
Sen på söndag så fyller jag ju år :D Då ska jag upp till skidstugan med pappa, farfar och Tea. Vi ska sälja fika till hungriga skidåkare! Sen ska jag vara med Mikael någon dag också men han skulle på skid- nånting på måndag och tisdag så då skulle jag ringa honom på onsdag! Sen kommer det hända en JÄTTE kul sak :D
På lördag till söndag ska jag ha en övernattning uppe i stallet med tjejerna i 7 c och 4 killar (Mikael, Nicke P, Emil P och Gunnar) :thumbup:
Det kommer säkert bli jätte kul :D Berättar mer om det senare ;)
Skulle igentligen åka med Emma till gården i Undersåker men Emma orkade inte och jag vet inte vilka som ska dit så då sket jag i det :(
Emma kommer snart och vi ska sitta och nörda dator ;) Men nu ska jag fixa en blogg till en tjej som heter Victoria! Ni får kika in på den sen och säga vad ni tycker osv.. :D
Hej då bloggen



Emma

Haha, hejdå bloggen :D<3

2011-03-04 | 19:29:36 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
JULIA BJÖRKSTRAND

Ja det är den! :D

Åh visst är det skönt med sportlov nu?? :D

2011-03-04 | 19:42:21 | http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Sara

asså fett kul de blir på lördag!! :D <33

2011-03-06 | 17:54:51 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥