14 år och fortfarande glad :D

Hejsan! Idag är det min 14 års dag och jag har fått massa pengar redan till videokameran och har nu råd att köpa en men ska kolla lite mer ute på nätet :)
Har fått en massa gratulationer också! Det värmer och jag blir så glad när jag får sånt :D Så TACK ALLA!
En liten musik video på detta :D
THE SCRIPT - FOR THE FIRST TIME



väntar nu på mamma som ska komma med min slalom hjälm och skor för jag och Tea ska tolka på bob efter pappa som kör skoter :)
Men det kommer nog bli lite bilder från skidstugan för jag ska ta med pappas kamera ;)
(om jag får) :P
Men vi hörs litte senare då :D
Hej då





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥