Slalom the hole day!

Har åkt slalom hela dagen. Det va PISS väder, blåste och snöade så man knappt såg någonting :S

Men kul hade vi iallafall :D

Åkte med Tea, Sara, Emma, Erik, Emil, Aron, Klara, Malin och mig själv :P Vi hade jätte kul i backen.
Klara gjorde västa snygga krasharna!
Vi åkte nästan Offpist hela tiden också så det va nice! Det va puder snö :thumbup:

Ikväll ska jag bara slappa, är as trött :tired: Ska försöka fixa så jag kan ladda upp videos på bloggen också. Videokameran vill inte ladda över men Micke (mammas kille) Ska fixa det :)

Imorgon äre skola igen. Ska iväg och kolla synen också :S Men det går nog bra.

Men hare gött. Hade inget mer att skriva om tror jag!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥