Skola nu efter sportlovet

Hejsan! Idag har det ju varit skola som vanligt ;) Jag va jätte trött men det gick fin fint.
Hade NO, franska, So, engelska och sen håltimme. På håltimmen va jag med Gunnar, Alva, Klara och Micke :) Gunnar tog kort på allting han såg med min mobil och han gjorde sönder mina strumpor också :( Men det va endån hål i dom. Åkte buss hem sen och gick men Ebba Raske och Tea från bussen. Nu sitter jag hemma och dricket capochino (stavning) och chattar med Marit. Ska igentligen packa för ska till mamma men jag orkar inte :P Snart kommer mitt konto kort också :D
Pappa ska till Canada på lördag och åka skoter i fjällen. Han ska ''granska'' laviner och man får ju hoppas att han inte följer med en själv :S Men det går nog bra!
Imorgon blir det skola igen då men ska nog rida tror jag. Hoppas Marit blir frisk också
Kolla på Made nu på MTV
och snart äre My life as Liz!
Men nu tror jag att jag har skrivit allt
Hörs mer imorgon
Hejdå!



sara

men yäääääh! :D <3

2011-03-14 | 19:52:23 | http://saraprestbeg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥