Ridtur och Emma

Hellu!!
Ska äta frukost snart sen ska jag iväg och rida. Det ska bli härligt för det är så fint väder ute nu :D
Sen kommer Emma och dåå ska vi gå på gården och sen ska hon sova hos mig. På lördag ska vi fixa tills övernattningen. Emma och Sara kommer innan och hjälper mig (tack så mycket)
Marit kommer också hem på lördag :D saknar henne
Nää! Nu måste jag gå å äta! Är ganska hungrig. Och har mycket att göra!
Hej Då :)


sraa

askul imorgon! :D :D <3

2011-03-11 | 15:19:19 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥