Piggelin

Hellu!
Har varit hos farfars fru nu och ätit middag! Ringe till lasarettet och det värkade bra med farfar! Han hade bra värden osv.. Han är nästan vaken nu! :thumbup:
Men nu sitter jag och äter piggelin :D

Imorgon ska jag vara med Emma. Vi ska på gården. Men på morgonen så ska jag rida först :) För jag kommer ju inte ha tid nå mer i veckan sen!
Men nu så hjälper min gudfar, Roland mig med att leta en videokamera så det är väll bara att beställa den sen :D
Men vi har inte hittat någon än.
Nu chattar jag med Jennielee. Hon är visst en spion från FBI :O
Så måste sticka nu för dom skulle komma hit och ta mig....
HEJDÅ


sara

vad bra de där med farfar! :D <33

2011-03-10 | 22:29:55 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥