Pappas lilla flicka

Hellu!
Idag har jag varit i stan med pappa!
Först så åkte vi till banken och fick lite papper om mitt konto-kort! Då skulle jag skriva på en massa saker och det va jobbigt :P
Sen åkte vi in till stan och först så åkte vi till någe föråd där pappa skulle lämna massa fisk! Det luktade inte gott!
Sen åkte vi in till gå gatan i Östersund ;) Då så åt vi lunch med några av pappas jobbar kompisar. Det va trevligt men sen stack pappa för han skulle på möte och då filosoferade jag lite på stan.
Köpte:
Depend, nagellack. Blå, ljus rosa och glitter.
Depend, nagellack bort tagning
Ur & pen, svarta örhängen.
Kicks, foundation borste.


Sen när pappa va klar så köpte vi ett par längd stavar! Så nu slipper jag ha dom jätte stora och tunga stavarna jag har fått låna av pappa *pjuu*
Sen blev det och hälsa på farfar! Han va nedsöv men det va skönt att se honom! Han såg piggare ut nu än vad han gjorde i söndags och dom ska väcka honom om 1-2 dygn så då får vi väll hälsa på honom då :)

Imorgon blir det först att åka skidor med pappa upp till skidstugan. Sen kommer Micke! Det ska bli jätte kul
Men nu måste jag sova för det blev så sent igår så...
God natt och sov gott!


JULIA BJÖRKSTRAND

Bara i nån dag! håll ut! :)

2011-03-08 | 23:56:55 | http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
sara

men yeaah! :D <33

2011-03-09 | 17:55:23 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥