Övernattningen och 73 BESÖKARE

Helllu!
Har inte bloggat på hela helgen nu men nu ska jag skriva ganska mycket :P
Vi sov ju uppe i stallet och de va As rolligt! :D Vi började med att äta pizza (eller pitzza som Gunnar stavar det) sen tårta. Sen efter de så stack Micke, Nicke, Emil & Gunnar till Emil för att titta på hockey -.-
Då gick vi tjejer upp till stallet och packa upp osv. Då sen skulle vi gå en runda i skogen då vi skulle hitta lappar som skulle bli ett ord! Det va ju kol svart så vi hade bara 2 lampor och gick runt där! Det va AS läskigt för killarna skrämde oss. Men sen kom vi tillbaka i skogen osv...
Vi la oss typ kl halv 10 och somna klockan 4 :P Men när vi låg där och pratade så hörde vi något dunk i väggen... Alla började skrika (iallafall tjejerna) men då va det bara Micke som låg och sparkade :P Men sen så rispade det eller hur man säger och då sa alla: MICKE! Men då va det inte Micke...
Det va as läskigt! Då så tog dom tag i dörren och röck (asså den som skrämde oss) och Gunnar gick upp och skulle leka tuff men då så slet han upp dörren (asså Gunnar) och tittade ut. Han kom farandes ner till oss igen. Han blev nog lite rädd :P men iallafall så stängde dom! Emil och Nicke gick ut och dom jagade den som höll på där ute och sen när dom kom tillbaka så va Emil helt snöig men sen så stack han!
Det va AS kul iallafall :P Sen på morgonen så vaknade vi kl 8 så vi fick 4 timmars sömn HÖHÖ! Det va ju inte så nice. Sen gick vi ner till mig och åt frukost sen gjorde vi lite allt möjligt. Sen åkte fler hem så tillslut va de bara jag, Emil, Tea och Gunnar kvar. Tea och Emil gick till stallet (asså JRK) och jag och Gunnar stack upp till mitt stall (där vi sov) o då fick Gunnar stå å rykta Runa :P
Efter allting så va man ju MEGA trött och man e det fortfarande. Men då skulle vi till stan (jag, pappa, Mange min farbror och  farfars fru, Mona) och hälsa på farfar! Han mådde mycket bättre nu och han satt upp och pratade med oss :D Vi blev jätte glad. Men jag somna på vägen in :P Jag va såååå trött. Men nu är jag hemma och har nyss kollat på Solsidan men jag måste duscha men orkar inte! Men jag måste.
P.s...
Marit har kommit hem från Norge nu!!
Hon har piercat sig :O Men det blev snyggt
http://jenkas.blogg.se
Detta är Marit ;D
Men nu måste jag värkligen duscha för det är ju skola imorgon så de blir och lägga sig tidigare :tired:
HEJDÅ


någon?

lite rädd? jag jag blev fan as rädd !

2011-03-14 | 16:52:51 |
Klaraa

Hahah, det var så bääst!! <333

MKMR, HAHAHAHAHAAA!!! :''D

2011-03-14 | 18:07:23 | http://baravaraklaraa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥