Micke idag! :love:

Hellu!
Idag har jag åkt skidor upp till skidstugan med pappa. Då hade jag mina nya saker :D
Stavarna va nya och skid dressen va också ny! Det va super skönt väder ute! Det gillar vi.
Sen så åkte vi hem och då så kom Micke. Vi gick först upp till stallet för jag hade en liten rund tur ;) Sen gick vi till mamma och kollade på 2 filmer men sen va vi tvugna att gå till pappa för att äta :) Sen så tittade vi på en till film hos pappa. American Pie :P
Men nu så har han åkt hem och saknar honom redan! Men han har träffat pappa och han va inge pinsam som tur vah! :thumbup:
Men imorgon blir det Linda och vi ska rida och hare lite gött :)
På lördag och söndag ska jag ha en övernattning i stallet med alla tjejer i 7c + Linda, Nicke, Emil, Gunnar & Micke :D
Vi ska sova över i stallet och göra massa skojj! Kommer skriva mycket om det! Så häng med :D
HEJDÅ


Emma

JAG LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!

Hihi, gullig du och micke e! <33

2011-03-09 | 19:28:38 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
sara

men åh vad gulligt! :D :love:

ska bli asuk på lördag! :D <33

2011-03-10 | 10:32:45 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥