Huuwwaaa!

Hej...
Vilken 14 års dag må jag säga...
Vi va ju uppe i skidstugan med farfar för att vi skulle sälja! Men farfar hade jätte ont i magen. Han gick runt och blev bara blekare och blekare. Pappa och min faster, Camilla sa att dom kunde skjutsa hem honom på skotern men han sa att han inte klarade av att åka skotern för han mådde så dåligt. Men så spydde han och då trodde vi att det bara va kräk sjuka men han blev så dåligt att han fick frossa och började skaka! Då ringde dom ambulansen som kom upp med skotern och dom såg att han hade spytt blod! Då ringde dom ambulans helikoptern och då fick han åka med den! Sen så va vi hos Mona (farfars fru) och väntade på att få lite mer information! Och han har opererats och det va att det hade gått hål på tunn tarmen. Stackars farfar :'(
Så nu ligger han i Östersund och är nersövd och jag och pappa sitter och väntar på mer information för Mona ska ringa klockan halv 11 sa dom! Man får då hoppas på det bästa.
Men Tea har också vart med hela dagen och vart till god hjälp så jag Tackar dig så himla mycket, TEA!
Vi har ju stått och sålt med Camilla medans pappa har hjälpt farfar.
Det har varit kul att stå där med Tea! :D
Lite bilder som Alma har tagit! :)

Jag och Tea som gillar att retas lite :P

Jag, Camilla o Tea :thumbup:

:cool:

jaa! Vi är ju som vi är :P

Tea förstör bilden *suck* Hihihihi!

Tea är en lite busunge :D
Lite bilder då!
Men sen så kom Sara och Emma och gratulerade mig! Så glad jag blev.
Sen när jag och Tea kom hem & skulle åka till Mona för att äta så fick pappa ett alarm på att det va en lavin i Åre så han va tvungen att fara iväg och va jätte stressad! Jag, Alma och Tea fick åka till Camilla medans och sen åkte vi till Mona för att äta middag!
Snacka om en skärrad dag, men det värkade gå bra med farfar och inga i lavinen så man kan tänka ''tur i oturen''
Imorgon kommer jag att sova hela dagen. Sen på tisdag så ska jag få mitt första kontokort :D
Men nu ska jag gå folket! Sov gott.
Det kommer jag göra iallafall



marit grään :'*

hoppas du fick en bra dag endån!.

grattis moa !<3

2011-03-06 | 22:22:54 | http://jenkas.webblogg.se/
L.I.N.N.E.A ♥ (headerfixare)

SV: Kul att du är med!:D

Allt bra??

2011-03-07 | 08:52:19 | http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Emma

Det var läskigt :o

men kan inte jag vara med dig idag? :)

Och grattis till ett kontokort :D<333

2011-03-07 | 09:33:49 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
EmmaMattsson

Hoppas han blir bra!

snygga bilder ;) :* <333

2011-03-07 | 09:45:57 | http://emmwahmattsson.blogg.se/
sara

asså shit.. jag blev asrädd när jag såg allt dedär med din farfar :O :(

men jag hoppas att de kommer bli bra igen!

och asfräsiga bilder förresten! ;) <333

2011-03-07 | 19:02:18 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥