Earth Hour

Hellu everybody!
Idag har jag varit inne i stan med mamma, Alma och Tea följde med :) Jag fick se Teas mammas pojkvän. Det va lite busigt :P
Vi shoppade litte. Jag köpte:
1 t-shirt. Det va en mag T-shirt. Roling stones eller vad dom heter :P
2 linnen. En med körsbär på och en blå/turkos.
1 BH.
8 par strumpor HAHAHAH ;P
och lite smått annat...
Tea och jag va ganska trötta för vi bara va det. Tea köpte lite smått hon också.

Ikväll har jag bara varit hemma och slöat som vanligt. Mådde lite illa när jag kom hem men det visade sig att jag bara va väldigt hungrig.
Det har ju varit Earth hour ikväll också och vi släkte faktiskt ner för vi är snälla :D Det va ganska mysigt när det va mörkt.

Imorgon blir det att åka slalom med Frida Eriksson. Vi ska väll åka i Åre tror jag. Mamma och Alma ska med in också men dom ska bara åka i barnbacken. Det kommer nog också bli nice nice!

Nu har jag bestämt mig för vilka glasögon jag ska ha och det blir dom brun/blåa. Dom va skönast o snyggast :thumbup:

En sak som typ bara Klara och Tea vet om ska också hända :D En liten hemliiss...
Det kommer nog också upp här på bloggen imorgon kväll ;) hihihi...

Har ny bloglovin ikon också. Vad tycker ni om den? Några av er har sagt att ni inte ser den o i såna fall säg till :)

x3
Men nu ska jag ta och läsa min KP :D
Hejdåå och ha en bra helg/söndag
P.s funderar på en ny signatur som passar headern och resten av bloggen


sara

fett nice med nya kläder! :D

2011-03-27 | 15:04:55 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥