Denna blir det :D

Nu har jag pratat med min gudfar, Roland och han tyckte den andra inte såg så bra ut så han hittade en anna.
Canon Legria FS306 Videokamera

I den kan man redigera videorna direkt och lägga till musik osv...
Men ett helt paket: Videokamera, väska och 16 GB minne så blir det...
2 285 :-

Det tycker jag låter väldigt bra :D


Emma ♥

Det kommer bli superkul när du har fått den! :)<3

2011-03-10 | 22:25:47 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
sara

fett grymt! :D <3

2011-03-10 | 22:33:29 | http://saraprestberg.blogg.se/
www.ttildie.blogspot.com / tilda

naajsig ! <3

2011-03-11 | 12:03:45 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥