Dålig upptadering = Långt inlägg

Hejsan allihopa! Har inte skrivit på helgen och det har hänt så mycket att det kommer bli ett mega långt inlägg :P

I Lördags så va jag ju inne i stan med Clara Bogfors, Frida Jakobsson, Emma & Sara :) Det va värkligen jätte kul!
Jag, Sara & Emma tog tåget in. Vi gick runt på stan och kikade runt lite, vi väntade på Frida och Clara. Dom skulle komma lite senare. Sen när vi va på Expert så kom dom. Clara va SUPER FNITTRIG! Hon skrattade hela tiden. Hon gick in på Apoteket och köpte tuggumi och sen kom hon ut o bah: Jag va tvungen att köpa mig något :P
Frida tyckte hon va lite dryg tror jag!
Vi gick runt på stan sen och jag köpte 1 T-shirt, 1 tröja, ett par örhängen och en ring!
Sen på kvällen så bowla vi :thumbup:
Den som vann va Clara! Hon är ju överlägsen! Men kul vare :)
I söndags så var jag uppe i skidstugan med Camilla (min faster) Där träffade jag också Therese (min gudmor) och lite annat folk. Det va mysigt men VÄRLDENS dåligaste före. Det va som om man hade taggtråd under skidorna :P
Akilles drog mig och han va helt slut efter den där åkturen.
Sen red jag på kvällen med Marre Parre, det va jätte mysigt att ha med sig någon ut. Marit har ju varit i Norge så länge. Vi har stora planer för ridningen ;)
Igåår va det skola igen och då så va det drygt för man va så trött! Hade håltimme sista timmen så då okte jag 10 över 2 bussen ner till Järpen och jag, Emil och Joel köpte AS mycket godis :D Det va gott (P.s jag har inte hållt mitt godislöfte OPS) Sen stack jag och red med Tea. Det regnade så mycket så det va inte så skönt. Men Runa börjar komma iform igen :thumbup: Ska tunna ut hennes man också för den har blivit så tjock.
Idag ska jag åka skidor. Jag ska vara med på Västjämska. Då åker man längd och ''tävlar''
Sen ska jag vara med Tea :) Vi ska ha en slappar kväll :)
Somnade kl halv 8 igår och vaknade imorse och hade inte packat någonting :O Men nu är det fixat och ska snart till Emma och sen ska vi upp till Röjsmon.
Men vi hörs senare, kanske efter Västjämskan.
Hej då folket som läser denna blogg



jossan :)

""Vilken fiiiiiiiiin bild Jossan:D Och grattis igen <3""

Sv; Tack så jätte mycket min lilla sötnos! :D <3

2011-03-22 | 12:14:18 | http://josefinnorlen.blogg.se/
sara

men yääääääh :D

bilden moa, bilden.. -.-' <33

2011-03-22 | 20:59:26 | http://saraprestberg.blogg.se/
Clixo

haha, förlåt att jag var så fnittrig!

men kul vare! :D <33

2011-03-23 | 16:33:34 | http://clixos.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥