Bloggar från mobilen

Hihi! Första gången jag bloggar från min mobil! Roligt :p Men nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik! Ska väll snart gå upp antar jag! Smsar lite med Sara:) igår va jag med Emma Eriksson också! Vi satt och nördade data hela kvällen! Ska rida idag för nu är det riktigt fint väder måste jag säga:-D och sen i kväll ska jag till mamma för morfar kommer från stockholm! Och... Imorgon fyller jag ÅR! Jag känner mig som ett livet barn innan julafton:p det ska bli så kul! Men nu kurrar magen så jag får väll äta frukost! Hej då!

ara

men yeaaag! ;)

2011-03-06 | 18:05:37 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥