Tillbaka men bara 5 timmar till...

Nu har jag kommit hem.
Imorse så gick jag till polisen för där satt pappa och pratade lite. Sen så åkte jag, pappa och en polis till skogen för vi skulle hämta en död örn. En unge. När vi kom dit så gick vi in i skogen och traskade lite sen så skulle jag och polisen klättra upp och stoppa ner den i en påse x) Det luktade mega äckligt :S :P Typ som Akilles andedräkt!
Sen så gick vi tillbaka. Snabbt gjort :P
Nu sitter jag vid datorn och har mega tråkigt. Ska duscha sen ska jag nog packa ;)
två damp bilder innan helgen!

Men hörs^^ Trevlig helg!



Soofie

gud vad äkligt me den döda örnen :S

sv´: tack för att du sa att du gillade texten de betyder mycket :D <33

2011-06-17 | 21:43:43 | http://soofielange.blogg.se/
Emma - En fotoblogg

sv: tack så mycket! <33

2011-06-18 | 23:12:37 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
gunnar

sexigt :P

2011-06-20 | 22:55:14 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥