Springtur och en slappar dag!

Idag har jag bara slappat, vart mega trött från helgen.
Va nyss ute på en springtur men fastnade hos Linda kollade på en film :thumbup:
''Den oändliga historien'' MEGA LÄNGESEN MAN SÅG DEN!

Love it :D typ i förskolan man såg den senast :O

Sen så kom jag hem vid halv 1 :P Skönt vare iallafall.

 


Imorgon kommer Gunnar. Han ska bort på torsdag. Sen kommer han inte hem förrän om 4 veckor :O OMG! Tur att telen finns :P
Tror jag ska slinga håret imorgon också. Men får väll se :)

 

Ska sova nu eller får väll se... Sara ville att ja skulle underhålla henne på msn :O Får väll se hur länge de blir :P Men god natt! :love:

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥