Sitter och väntar på flyget hem

Hejsan Hoppsan! Sitter på Arlanda nu och är på väg hem:) har vart i Stockholm hela dagen och shoppat (jätte mycket) med mamma och ja har också ätit sushi för första gången men det va inte nå gott... Har jätte många fina bilder sen midsommar och dagarna på Möja så laddar upp dom sen när jag har min datorn (bloggar från mobilen nu) Men en sak som är drygt är att jag måste vänta i nästan 2 timmar innan flyget kommer för det va försenat... Men då har man iallafall tid på sig :p sen så kommer min kusin, faster och Alma och hämtar mig i östersund:) Men nu ska jag se om jag hittar något att äta. Hejdå<333 *sign*

Emma - En fotoblogg

Åå vad roligt det ska bli att se bilderna!

Jag saknar dig Moa! :)<3

2011-06-27 | 17:37:15 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
Emma Mattsson :) ♥♥♥

åh va mysigt du verjar ha haft det!:) va köpte du då?

kram!

2011-06-27 | 19:05:12 | http://emmwahmattsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥