Sista skoldagen :D ♥

Tjena Tjena!!
Idag har det ju varit sista skoldagen :D Det är bara skolavslutningen imorgon som är kvar!
På morgonen så va det 16 grader ochd et blev bara varmare och varmare så det va super duper skönt. Sen så fick vi städa men det gick fort så då hade vi slappt hela DAGEN! Sen vid kl 2 så stack vi med bussen till Järpen och jag och Emma köpte glass och juice och satte oss utanför mammas lägenhet och hade en liten picnik och låg å solade ;) Lite bilder sen dagen:

Emma :D

Haha, en liten damp bild på oss :P
Men sen igår så fick jag veta att mitt bankkort hade kommit alltså den med en bild på Runa :D kolla vad fint det blev!

Jätte suddig bild men det va mobilkameran :P
Ikväll så skulle kanske Sara komma så ska hon sova hos mig sen så ska vi göra oss iordning för skolavslutningen imorgon! YEAAAAH :cool:
Men det va nog allting! Vi höres allihopa!
BYE BYE


Anonym

guuuuuuuuuuuuud va fint visakort! jag vill OCKSÅ ha ett sånt!!

puss

anna

2011-06-10 | 12:18:15 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥