♥ Skärgården ♥

Nu är jag hemma från sthlm, det va verkligen jätte mysigt där! På midsommaren så dansade vi runt stången, körde massa lekar och hade det jätte kul. Det va ganska många på ängen där vi var! Mamma och mormor spelade dragspel och jag tog kort ;)
Badade i havet men de va jätte kallt så då nästa dag gick vi till en sjö som låg mitt i allt och där va de mega varmt och skönt :D
Har MASSA bilder så det är bara att sitta och bläddra vidare, kommentera gärna vad ni tycker :D (kommer också en bild senare på vad jag köpte i sthlm)


Nu har ni massa bilder att titta på :D
Det kommer fler bilder men i ett annat inlägg, där är det bilder som jag hittade hos mormor som va på mig när jag va mini liten :P Sen så ska jag visa vad jag köpte :D Men det får bli kanske på torsdag eller något sånt för jag ska ju vara med i st olovs loppet, åker ikväll och kommer hem på torsdag tror jag :P HIHI!
HEJDÅ! <3


Emma [foto]

vilka härliga bilder, det var som att man upplevde din berättelse! jätte fint moa! <33

2011-06-28 | 14:59:05 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
Marit :)

Ni fick ju kanonväder :D

2011-06-29 | 13:37:31 | http://jenkas.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥