National dagen, Emil och Gunnar

Hejsan hoppsan alla glada!
Idag har jag varit med Gunnar och Emil hela dagen. Vi stack ut och fiskade, spelade fotboll och badade på Tossön! ;)
Jag kom och väkte dom vid kl 10. J*vla lat maskar! Sen så gick jag igen för då skulle jag hjälpa pappa med Blixten för han skulle rida som riddare ute på Tossögropen för det va national firande där :D
Va där med Linn Svedberg för Tommy (hennes pappa) skulle också rida som riddare :) Vi gick runt där och va lite anmällt sociala :P
Sen så stack jag hem för jag skulle hämta badkläder och flytväst, för vi skulle först ut och fiska med Emils båt sen så skulle vi ut o bada :P Det va sjukt kallt i vattnet :O
Vi fiskade i 2 timmar och fick upp 4 Gäddor :S Gillar inte dom, sjukt äckliga!
Sen så stack vi hem till Emil och fikade. Jag och Gunnar åt upp all hans korv som dom hade köpt idag *OPS*
Sen så stack vi ut på gropen och spelade fotboll. Sen så badade vi :) Det va ganska härligt faktisk :thumbup: Men det fick bli ett snabb dopp.
Lite bilder sen dagen:
Börjar med när jag började gå till Emil, fick låna pappas kamera så tog lite bilder på vägen:

Det börjar med lite blommor :)

Maskrosor!







och sen sveriges flagga eftersom det är Sveriges nationaldag :D
Och sen så hottade jag lite blommor i skogen också :)

Vita blommor (vet ej namn :P)


Och sen när jag kom till deras husvagn där dom låg o sov så såg dom helt döda ut :P

Gunnar va nog mest veck...

Sen när vi stack ner till Tossön...

Haha kolla Emils gångstil :P

Gunnar ska skjuta...

Emil står beredd ;)

Och Gunnar missade, ledsen min för det :(

Haha, roligt roligt :P

KOLLA HANS BEN! Det är sjukt kul :P Värsta gummibenet ;)
Sen efter fisketuren :)

ÄCKLIGT!!

Emil är stolt :P
Sen efter vi hade badat fick jag världens KRULL :O

Den tog jag med min mobil kamera :P
Det va nog alla, hare gött!
p.s det är bara 3 dagar kvar av skolan :D:D:D





Sara

asfina bilder! :)

ÄLSkAR HÅRET!!

OCH EMILS BEN?? x)) <33

2011-06-07 | 16:30:15 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥