Midsommar

Nu är jag framme på Möja :D Älskar de här ställer ;)
Idag är de ju också midsommar :thumbup: då ska vi upp på en äng o dansa i gummistövlar, juste gummistövlar :O
Det har typ regnar varenda dag säger dom men nu så äre fin väder :)
Mamma har med sig sin kamera så de lär väll bli lite bilder också!
På vägen hit så skulle mamma in på ett apotek och då följde jag med in och köpte 2 saker som jag verkligen rekomenderar starkt:

Visibly clear 2 in 1 -  jätte bra mot finnar och oren hy
Eye cream Aco - fuktgivande creme för "hyn" runt ögonen, ger slätare hy och finare linjer
TIPSAR!
Men nu ska jag gå ner o äta frukost så kanske de kommer lite bilder här senare ;) Får väll se!
Hej då <33


Sara [Fotoblogg]

Var med i min tävling - http://saraprestberg.blogg.se/2011/june/taavling.html#comment !

Lycka till! :)

2011-06-26 | 14:31:47 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥