Lite bilder sen tjejkvällen hos Malin...

Nu kommer det lite härliga bilder sen kvällen hos Malin. :)

Söta Klara

Sara, försöker ta äpplet! :P

Jag och mina solglasögon :love:

Malin med min filmkamera :P

Alva, hihih!

Jag, ser ut som om hundens tunga är mina läppar :P

Michaelas skor, jag som har tagit bilden :D

Tummen upp :D

Jätte söt bild :love:

Saras jätte fina frisyr!

Sara, Alva och Emma!

Saras jätte snygga min ^^

En bild på mig :S

Älskar den här bilden, den är så cool på något sätt!

Wiii :D

Hahaha, Asså Malins min :P

Men det va nog alla, älskar bilder :D!!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥