LÄSKIGT!

Hihi, har nyss duschat!
Va och red med Linda en snabbis. Vi stack ut på Tossögropen och badade hästarna lite! Det blev jätte blött för Runa gick ut jätte djupt så det va lite läskigt + att Blixten stog och skvätte hela tiden :P Hahah! Busig häääst :P
Så här såg Runa ut:

Blöt från magen och neråt, va också lite blöt på rumpan men de va Blixtens fel :P
Men nu ska jag gå å torka håret sen så imorgon bitti kommer Sara så ska vi fixa oss ;) Yeaaah !
Men syns hörrni!
HEJDÅ!!!


Sara

wiiie :D <33

2011-06-10 | 12:38:59 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥