Ja, det gick ju inte så bra sist...

Har inte berättat det här men när jag va ute o red i söndags så gjorde Runa sönder:
Grimman
Tyglarna
Grimskaftet
Mina sporremmar...
Hon blev jätte rädd för några som körde mega fort förbi stallet på Cross när vi stog där...
Men nu så va mamma så snäll så vi har beställt nytt :D!


Dom tyglarna


Den grimman

Och det grimmskaftet.
och läderremmat till sporrarna ;) Så nu klarar jag mig nog!
Men nu ska jag till skolan. Sista dagen innan '' det korta lovet innan sommarlovet'' ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥