Gunnar och slinga håret!

Hellu!
Idag har jag varit med Gunnar, han åker ju bort i 4 veckor nu :(
När han kom hit så slingade han håret på mig :P Hahahah!! Han kanske inte va den bästa på det men de blev bra :)

Dålig bild men tog den med webb kameran :P
Sen så stack vi på byn och köpte nudlar, choklad och hyrde "vampyrer suger"
Gunnar tyckte den va jätte rolig ;P Han satt här å skrattade! Men nu så har han stuckigt på fotbolls match :/ Så får inte se han på ett bra tag nu! :'(

Imorgon så ska jag iväg på ridlektion igen så får väll se hur de går. :)
Men ska dryga lite facebook nu så bye bye :love:


gunnar

bye bye :(

2011-06-22 | 21:32:41 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥