Examen och hos pappa

Idag hare varit skola som vanligt. Men det va ganska slappt faktiskt ;) Skönt tycker jag! Vi tränade inför skolavslutningen, jag och några tjejer i klassen har gjort ett ''nummer'' men gitarr, sång och piano :) Det blir jätte bra tycker jag :D!!
Efter skolan skulle jag igentligen till pappa och sen så skulle jag o Linda rida men då så ringde pappa (som va på väg hem från jobbet) och sa att vi skulle till Madelen Olsson på examens middag. Det blev då ingen ridning. Men en middag sen så gick jag till mamma och packade för jag skulle cykla till pappa sen.
Nu sitter jag hos pappa och tittar på TV! Vi har ju ''lång helg'' nu i 5 dagar ;)

Imorgon ska jag till Malin Ångström på tjej kväll. Vi brukar klä ut oss så imorgon va teamat ''intressen'' så då ska jag ha på mig mina ridkläder :)
Den här ligan äre + Josefin och Jeanette ;) Fett roligt brukar vi alltid ha på tjejkvällarna :D
Jag ska också iväg och rida :) Måste träna Runa lite nu inför härjedalen. Jag och mamma ska dit på western läger/ driva boskap ;) FETT KUL!!!!
Men nu ska jag äta en kexchoklad så BYE BYE!!


Sara

trevligt! men när åker du dit? och vem åker du dit med? <33

2011-06-02 | 11:30:50 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥