Dålig sömn, över hettad och brännboll!

Hejsan hoppsan!Har inte fått någon bra sömn inatt pga att Nakke hade smitit. Sen när han kom hem så somnade jag direkt! Jag typ dog i soffan :P
Sen så sov jag till kl 1. Pappa väckte mig och sa att jag hade skrikit i sömnen och varit jätte arg och att pappa inte hade fått nån kontakt med mig :P OPS!
Jag hade typ blivit överhettad... så jag va värsta yr :S Men nu är det bra igen ;)

Om 3 timmar ska vi till Slagsån och spela brännboll ;) Det ska bli kul (om det inte regnar så :S)
Sen efter det så ska Gunnar hänga med hem så ska han sova hos oss :)
Imorgon ska vi också bygga en stor sommar hage åt hästarna. Det kommer dom nog att gilla!
Men nu ska jag gå å duscha och fika lite.
En bild från skolavslutningen:

fotograf: Josefin Norlén© josefinfotar.blogg.se


Emma - En fotoblogg

sv: okej, tack för att du sa till! <3

2011-06-13 | 13:12:36 | http://emmaeriksssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥