Blöt dag :P

Hejsan hoppsan allihopa!
IMORGON ÄRE SISTA SKOLDAGEN :D :D :D!!!
SJUKT NIIICE!!!
Men iallafall... nu ska jag berätta lite om min dag. Idag va vi i skolskogen med 7:an.
Vi delades in i 10 grupper och jag kom med några sköna människor där bla Josefin Norlén va med :D Vi hade jätte roligt!
Några i klassen (killar) badade. Vi tjejor stog där och dregglade över någras magrutor ;) Smexigt!
Sen så hade några killar vatten krig och då fick vi (några tjejor) lust att starta ett till på slutet så då fyllde vi massa flaskor med vatten och hällde på våra lärare :P Jag hällde på en ''dam'' (lärare) som heter Mari och hon blev helt paff! Hon trodde verkligen inte att jag skulle hälla på henne x)
Sen så kastade jag på min mentor också och han hällde en hel punke med vatten över mig! Några andra tjejor (Sara, Malin, Emma, Johanna) hällde också på lärarna! Sen blev det världens vattenkrig! Alla blev blöta! 60 barn ungefär! Det va SJUKT KUL!!!! Jag blev helt genom blöt.

Både tröjan och linnet va genom blött! Man ser det ju knappt nu för allt är blött :P

Gunnar va också mega blöt!

Erik va inte lika blöt som oss andra men efter ett tag blötte jag ner han regält ;)
Sen efter skolan så stack vi till Ebba Raske och hade vatten krig där! Det va också kul! Sen så skulle vi ut på Tossögropen men då började det att åska och blixtra så då stack jag, Sara och Frida hem till mig och kollade på ''Älska mig''
Den va JÄTTE bra och sorglig :'( Vi satt där och grinade...

Rekomenderar starkt!
Men imorgon tror jag att vi ska ha ett till vattenkrig ;) SKOJ SKOJ!
Men nu ska jag sova så vi höres!
BYE BYE <3


Sara

dt vvar verkligen askul :D <3

2011-06-09 | 20:47:11 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥