Snöigt värre...

Hejjjjj!
Snacka om en slapp dag! har suttit framför TV och städat lite i mitt rum, heh, de behövdes ;) Men sen så stack jag ut o red men de gick inge bra för de va värsta snöstormen så varken jag eller Runa såg någonting :O! haha, Runa gick med mulen i snön för att hon såg ingenting så vi vinglade runt! :P

Så här såg de ut! :P


Imorgon blire Östersund. Skulle åka dit med Linda men de blev inge så då åker jag med mamma och Micke för dom skulle också in sen så på kvällen så ska jag till Michaela för hon fyller fjortiiiis! :'D Det blir myspys :)

Men nu ska jag slappa vidare... Hej.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥