Min julafton!

Min julafton va rätt så bra men jag hade inte riktigt den där julkänslan som man brukar ha + att jag va så trött så jag knappt orkade att öppna julklapparna :P Men de va mysigt!

Alma och Jesper när vi skulle ut och leta en tomte nisse ;)

Farfar och pappa, visst är dom lik?!

Mange och Fredrik! :)

Coolish farfar!

Dagen efter jul:

Jag och Alma va ute på promenad och mitt finger fick komma med där nere i hörnet! :P


Idag så har jag varit i Åre o badat med Alma, pappa och Almas kompis Tilda. Det va mysigt! Sen så har jag bara suttit framför Tv och kollat på film med pappa :) kulit! Imorgon ska jag nog rida och jag hittar nog på något sen på onsdag ska jag till Östersund och shoppa med Linda! Det ska bli kulit! Sen på kvällen så blire en mysig kväll uppe i Kall med några goa tjejer :) Hej svejs!

Upptadering: Jag har beställt de här skalet till mobilen:

Kanske inte den finaste men den skyddar mobilen bra så de blir bäst! :D

 

 



Anonym

SNYGGT SKAL

2011-12-26 | 23:07:54 |
Anna Björkstrand

tack vad gullig du är!! du har ju bara fina bilder på din blogg :D

2011-12-29 | 10:52:17 | http://annabjorkstrand.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥