Mamma, har det hänt något?

Hejjjj hopp! Igår så va jag ju i stan med mamma och Micke. Hitta grymt fina kläder och grejor som jag blev sjukt nöjd med! (älskar mellandags rea) Hahahah! åsso mamma då... Hon skrattade, flummade och va på ett sjuhilmans bra humör! Man kan ju undra om hon har druckit något specielt på sistonde! Micke och jag undrade vad som hade hänt... Heh! Men nu tänkte jag visa vad jag köpte, det som har en stjärna på sig ska jag ha på nyår:

Köpt på rut.m.fl

Tänkte ha på nyår men kunde inte bestäma mig om jag skulle ha den här eller:

den här så jag köpte båda, men nu har jag bestämt mig för den här (mycket finare i verkligheten)

Ett skärp, parfym & örhängen!

En skjorta!

En jätte skön t-shirt. Sen så köpte jag en present till Michaela som jag inte tänker visa här ;) O juste! Jag åkte aldrig till Michaela igår för jag va så trött sen så va vi fortfarande i stan, men då tänkte jag att jag åker till henne idag istället så jag åker dit runt 12! :) Men nu har jag nog inge mer att skriva! Hejjj.



Emma [foto]

fina saker! :)♥

2011-12-29 | 12:47:16 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
clixo

fint! :D ♥

2011-12-29 | 18:20:12 | http://clixos.blogg.se/
Emma Mattsson

sv; naaaw tack Moaa :) <3

kram!

2011-12-30 | 00:05:27 | http://emmwahmattsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥