Enhörningen och jag!

Hej hopp!
Kom nyss hem från en super härlig ridtur. Det va sjukt skönt att vara ute! Och ikväll ska jag kanske till Emma en snabbis för jag saknar mina vänner. Har ju nästan bara suttit hemma + att imorgon så ska jag ju dit igen för att fira nyår med massa härliga tjejer från klassen ;) skojsigt! Men som alltid, så ska jag bjuda på lite bilder:

Runa och Blixten va lite nyfiken :P

Blixten blev lite väl närgången!

Sen på vägen hem så hade det ju blivit lite mörkare men de va så fint så va ju tvungen att ta kort ;)


Ska snart äta middag sen så ska jag till mamma för jag och syrran ska fira nyår där eller Alma ska fira nyår där ;) aja men nu ska jag packa, hejsvejs!



Sara [Fotoblogg]

jag saknar dig med! ♥

2011-12-30 | 18:26:18 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥