Skolskogen imorgon

Kom nyss hem från en härlig kväll med Emma och My, vi har mest bara gått runt på byn och haft de nice (Y) Haha, Akilles värkar gilla My iallafall :P
Imorgon blire skolskogen med hela klassen! Kul kul! Sen på kvällen så ska jag upp till Åre med lite trevligt folk. Sara kommer hem från stan då också :)
Men nu blire att sova/packa inför imorgon!
Bye

Ebba

Är det kul i 8an Moa?

Kram :) <33

2011-09-04 | 17:02:48 | http://ebbakvarme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥