Sara: Var med Tea!

Hallojsan!
Igår var jag med Tea, vilket var jättetreeevligt! Läs mer HÄR
Idag så ska jag nog inte göra ett skit, och det känns inge bra.
Typ alla är borta - Josefin: Hos sina kusiner. - Emma: hon har kusiner hemma hos sig. - Moa: ja, hon är på gotland.
- Ebba: Ullared ;)
Bajsungar!

Nu bjussar jag på 2 snygga bilder på 2 awesome tjejer, saknaaaaaaar er (OCH MÅÅÅÅÅNGA FLER)
Snygga tjejer!


Anonym

hehe, sara jag e hemma :P

2011-08-10 | 18:49:52 | http://hotspotpajjala.emosajt,5
ebba

Hihi, Ullared! :)

Fina bilder på er! :)

<333

2011-08-11 | 17:45:32 | http://ebbakvarme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥