Sara: Moaaaaaa kom hem!

Saknar min Moa som en tooook, kom hem nån gång kvinna! ♥
Har smsat med henne hela kvällen, hahah! Jag ska ta hennes privatplan till gotland, och jag ska bara ha med mig badkläder för de är det enda dom använder där sa hon. Så just nu sitter jag på planet dit. HAHA! 
det där var såå sant, heheh!
Det är helt sjukt att hon är borta i 2 veckor?! snart gått 1 vecka, men ändå? KOM HEM!
NU så ska ni få se massa bilder på mig och Moa, ganska gamla och ganska nya bilder!


jao, de var typ de jag ville säga till alla er fina nattugglor!  :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥