Sara, Emma, Gunnar, Runa, hemma osv...

NU ÄR JAG HOME!
10 timmar att sitta i bil -.- men skönt äre att vara hemma ;)
Jag är helt utvilad nu! Typ sovit hela resan! Så idag kommer Sara, Emma och Gunnar hit! :thumbup:
KUL! Har saknat dom! Och ikväll får jag äntligen träffa Runa luni! Gud vad jag har saknat henne! Sen senare på kvällen så ska jag till Emma o sova hos henne´! Full fart! Sen imorgon så ska jag och ett gäng kanske sova över på Bränn ön utanför Tossön! (tror de heter så xD)
Ni ska få en video av mig sen som jag gjorde på Gotland, de är ingen film från Gotland utan en när jag och Linda kör Barrel Race med lite roligt i ;) Men hare gött!


Sara [Fotoblogg]

yääääääh!

2011-08-16 | 21:26:30 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥